Kurungabaa. Todo lo que siempre quise.

A veces cuando imaginas algo basta con mirar de reojo a Internet para descubrir que otro ser humano, a miles de kilómetros, imaginó lo mismo hace tiempo. Y sueles ver con sana envidia como no sólo lo imaginó, sino que además lo llevó a cabo.

Imaginé una obra literaria y artística con el Mar como eje central, con espacio para la fotografía, el arte, la poesía, los relatos y la historia. Una obra creada a través de la colaboración desinteresada de muchas personas, que dan a luz un producto cuidado, con una edición hermosa a la vista y al tacto, con la capacidad de saciar las mentes ávidas de aventura, navegación, criaturas marinas, surf y salitre. Una publicación sin publicidad, ajena a los velados intereses de las marcas.

Imaginé eso y encontré Kurungabaa. Todo lo que siempre quise... y lo llevan haciendo desde 2008.


Publi

2 comentarios:

  1. tot va sobre ones. A vegades convé repassar el teu blog. Sens dubte ets un referent en la matèria i fas un bon treball de recopilació molt encertat. A vegades nosaltres els bogardians veiem els surfistes del Maresme com enfilen les ones de la nostra castigada costa. A prop de casa s'aturen les furgones Volkswagen i les Caddy atapeïdes de material, observem els nostres particulars "Ramis" com s'endinsen als horitzons aquàtics de Premià de Mar, del Masnou, de Montgat i de Vilassar de Mar. Ara, sempre, quan veiem un surfista de debò pensem en que això és tota una cultura i que blogs com el teu fan un bon servei a aquesta passió que envejem des del nostre modest flotador de mal banyista. Admirem el teu blog i sempre esperem la teva visita al nostre. Per cert, al darrer post et trobem capficat en una missió diplomàtica a Groenlàndia. Benvingut i bentrobat, contents de ser companys de xarxa! Bones Ones! Ojalà algun dia vinguis a la costa premianenca!

    ResponderEliminar
  2. Sou especials... jo també m'alegro de tenir companys de xarxa tan "pistonuts" com vosaltres ;-)

    Si a Premià cuaen bones ones, hauré de fer-vos visita! Salut!

    ResponderEliminar

Los comentarios del blog serán moderados por el administrador. Pueden tardar un tiempo en aparecer.